Přikastrování
Post-influenceři Kešpíár, Kim a Duhy
Jak Kešpíár (#cashPR) za domácí úkol kreativně reinterpretoval generativní umělou inteligencí píseň Malování (2003) od kapely Divokej Bill (*1998).
Přikastrování
Když tělo je jen kulisa, a hlas se v ozvěnu ztrácí, když místo smíchu přichází jen stěna anonymní.
Když všechno, co tě tvořilo, někdo vygumoval s klidem, a místo pravdy naservíroval jen update s chladným středem.
To není volba, spíš jen útěk, ze stínu do světel lží, není to svoboda, jenom nátěr, co vypálí ti duši – víš?
Řekni – kým jsi, když ztratíš základ, a tělo mluví cizím tónem? Když slavíš den, co rodil ztrátu, a „já“ je jenom prázdným zvonem.
To je tvé nové přikastrování, „svoboda“ skrytá v řezání, když místo bolesti čekáš potlesk, a sklízíš ticho – bez varování.
Radost, nebo skrytý pláč? Utíkáš, či hloubš se noříš? Za výběr pohlaví jak bonbon v menu pak platíš duší – a nemáš dno, když ji boříš.
Čtěte na podobné téma:
Post-influenceři (album 12ti písní z AI SUNO, 2025)
Post-influenceři Kešpíár, Kim a Duhy (rozcestník na obsah 12ti kapitol)
„Gender“ po coming outu, „přirození“ po narození, „přikastrování“ po lékařské tranzici?